#Meetminenotyours ♥






Dear Yayah ; mnatmnat !
Saturday, April 3, 2010 | 0 comment(s)

Sinopsis Novel :

Alam remaja memang indah. Tak lengkaplah dunia remaja kalau tiada kawan-kawan, surat dan yang paling penting...Diari (biasalah budak perempuan).Elemen-elemen penting dalam hidupku:Yayah - Diari kesayangan Suria -Bestfriend merangkap roommate. Minat kat Khairi (jejaka idaman Malaya katanya tapi mamat tu tak tahu pun Suria minat kat dia )
Hazman - Bestfriend juga. Selalu bagi surat kat aku sebab kawan senyap-senyap. Malu pulak nak cerita.IK - Mamat misteri yang selalu bagi kad yang cute-cute kat Suria (Jealous betul!)' (petikan dr novel)>


Dear Yayah - adalah nama sebuah diari milik Norjihan, seorang gadis remaja yang bersekolah asrama. Jihan mempunyai kawan baik bernama Suria. Jihan berkawan rapat dengan Hazman, pemain bola sepak yang diminati di sekolah asrama Jihan. Persahabatan Jihan dan Hazman unik kerana mereka hanya berbalas surat untuk mengikuti perkembangan masing-masing. Banyai insiden-insiden yang mencuit hati yang bisa membuatkan pembaca terhibur. Saya juga tergelak apabila membaca isi kandungan surat-surat Jihan kepada Hazman. Persahabatan Jihan dan Hazman akhirnya dapat dihidu oleh komuniti mereka dan di sinilah ujian untuk mereka bermula. Ikuti kesah selanjutnya dgn bli bku nie di kedai bku yang berhampiran. Hanya yg TERBAIK dr kak Farihah . =)







Older Post . Newer Post
Footprints

Put your shoutmix codes. Width: 480px